SÄÄSTAME RAHA
Sama vahemaa läbimisel on LPG autogaas bensiiniga võrreldes ligikaudu 54 % odavam.
HOIAME MOOTORIT
Kasutades kõrge oktaanarvuga LPG autogaasi, tõstate oma auto mootori töö efektiivsust, vähendate selle kulumist ning samuti remondikulusid.
OHUTUS
Õnnetuse korral on gaasipaagid löökidele vastupidavamad kui bensiini- või diislikütusepaagid ja lekke korral sulguvad avariiklapid automaatselt.
SUURENDAME LÄBISÕIDU ULATUST
Pärast LPG seadme paigaldamist on teil lisaks gaasipaak, mis võimaldab kasutada kahte tüüpi kütust ja teha pikemaid sõite.
VÄLISTAME VARASTAMISE
Gaasi ei saa varastada, mis välistab varguse võimaluse nii võõraste kui ka ettevõtte töötajate poolt.
HOIAME LOODUST
Võrreldes bensiiniga tekitab LPG gaasi põlemisel 50% vähem süsinikmonooksiidi, 40% vähem süsivesinikke ja 35% vähem lämmastikoksiide.
Mootori tüüp Hind

3 - 4 silindriga mootor

Paigaldus LPG Econom 900€
Paigaldus LPG Standart 1200€
Paigaldus LPG Premium 1600€

5 - 6 silindriga mootor

Paigaldus LPG Standart 1300€
Paigaldus LPG Premium 1650€

8 silindriga mootor

Paigaldus LPG Standart 1600€
Paigaldus LPG Premium 1900€

INFO!

Siin on esitatud keskmised gaasiseadme paigaldamise hinnad.

me suhtume igasse autodesse individuaalselt

Töö tüüp Hind
Gaasisüsteemi remont ja hooldus 40€/tund
Diagnostika 40€/tund

MÄLETA!

Me soovitame teostada autogaasi seadme hooldust iga 10 000 km läbisõidu tagant.

Regulaarne hooldus võimaldab seadmel pikka aega tõrgeteta töötada.

Teie säästu kalkulaatorarvutage, kui palju te säästate LPG-ga

Kilomeetreid aastas
Bensiini kulu
  • Gaasi kulu
    * l/100km
  • Bensiini kulu aastas
    * l/aasta
  • Gaasi kulu aastas
    * l/aasta
  • Paigalduse maksumus
  • Bensiini hind
    €/l
  • Gaasi hind
    €/l
  • Tasuvusaeg
    * kuud
  • Bensiini maksumus aastas
    * €/aasta
  • Gaasi maksumus aastas
    * €/aasta
  • Aastane sääst
    *
  • Kuine sääst
    *
  • Kasu
    * %

Kütusehindade dünaamika Eestisaastas

Igasugused kütusehindade muutused Eestiskuu ja aasta jooksul

Kütuse tüüp Praegu Kuu jooksul Aasta jooksul
Bensiin 95€ 1.589€ - 0.050
3.05 %
€ - 0.020
1.24 %
Bensiin 98€ 1.639€ - 0.050
2.96 %
€ - 0.020
1.21 %
Diisel€ 1.499€ - 0.040
2.60 %
€ 0.000
0.00 %
GAAS(LPG)€ 0.779€ 0.024
3.18 %
€ + 0.1021
5.07 %

GBO põlvkonnadnatuke ajalugu

See tüüpi autogaasiseadmetes kasutatakse peamiselt propaan-butaani segu. Gaasiballoon täidetakse sellega ja see paigaldatakse auto salongi või pagasiruumi. Tööpõhimõte seisneb selles, et vedelkütus läbib "aurusti", mis muudab gaasi auruks, ja seejärel suunatakse see reduktorisse. See eristab seda oluliselt hilisematest gaasiballoonide seadmete põlvkondadest, kus hiljem need kaks blokki ühendati üheks. Aurustatud gaas suunatakse mootorisse, kus see hiljem põleb.

Esimese põlvkonna gaasisüsteemi erinevustest rõhutatakse kõige madalamat hinda kõigi olemasolevate seas ja võimalust paigaldada see väga lihtsatele autodele karburaatori või sissepritsega mootoriga. Kuid selle tüüpi autogaasisüsteemi paigaldamine ei ole soovitatav, kuna see ei vasta tänapäevastele nõuetele ja ohutusstandarditele. Usaldusväärsed ettevõtted ei paku isegi sellist teenust oma klientidele.
Esimese ja teise põlvkonna GBO (gaasiballoonide süsteem) gaasiseadmete erinevused on väikesed. Peamiselt seisneb erinevus vaakumpiduriklapi asendamises reduktoris elektromagnetiga. See võimaldas valida kasutatava kütuse liigi, väljudes autost, ja hõlbustas jahutatud mootori käivitamist. Üheks plussiks oli ka vastavus Euro 1 keskkonnanõuetele. Kuigi tänapäeval see enam oluline pole. Teise põlvkonna GBO negatiivsetest erinevustest on piisavalt: 1. Vajadus süüteküünalde ja õhufiltri sagedaseks vahetamiseks, kuna need ummistuvad kiiresti ja lähevad rikki. 2. Keeld teise põlvkonna GBO kasutamisest Euroopa riikides madala keskkonnakaitse taseme tõttu. 3. Suurem tõenäosus gaasipritsu (hülsimisplahvatuse) tekkeks, mis oluliselt vähendab kasutamise ohutust. Sarnaselt esimese põlvkonna GBO-ga ei paigaldata teist põlvkonda praktiliselt kuskil enam.
Kolmas konstruktsioonimuudatus on lihtsalt moderniseeritud teine. Seetõttu on erinevus GBO (gaasiballoonide süsteem) põlvkondade vahel samuti väheoluline. Peamine erinevus peitub kütusevarustuse automaatse korrigeerimise võimaluses. See sai võimalikuks tänu paigaldatud kontrollerile. See loeb hapnikusensori näidud ja reguleerib nende põhjal gaasisegu kogust. Selles põlvkonnas GBO peamiste negatiivsete erinevuste hulka kuuluvad: 1. Aeglased reaktsioonid kiirusrežiimi muutustele. 2. Keskkonnanõuetele vastavus Euro 2 protokolli tasemel, mis ei võimalda autot tänapäevastes tingimustes kasutada. 3. GBO paigaldamise võimalus ainult sissepritsega mootorile. Siiski on kõik ülejäänud uuendused samasuguse puudusega. Seda tüüpi seadmeid peetakse vananenuks, nagu ka esimesed kaks. Kaasaegsetele juhtidele soovitatakse pöörata tähelepanu järgmistele, millel on olulisemad erinevused.
Selle tüüpi GBO (gaasiballoonide süsteem) erinevus kõigist eelnevatest on märkimisväärselt suurem. Peamine erinevus seisneb selles, et see seade kujutab täpselt järgi bensiini sissepritsega mootorit. Kõik silindrid on varustatud oma gaasipritsungitega. Need vähendavad rõhku reduktoril ja juhivad kontrolleri abil gaasisegu süstimist kohta, kus seda hetkel vaja on. Selle süsteemi eeliste hulgas on: 1. Gaasi sisenemine silindritesse veel vedelal kujul, mis tähendab, et töö toimub kiiremini. 2. Mootori võimsus ei vähene, püsides samal tasemel kui bensiini kasutamisel. 3. Gaasi tarbimine on väga ökonoomne. 4. GBO kasutamine on võimalik isegi väga madalate ümbritsevate temperatuuride korral. Just sellist tüüpi gaasiseadmeid kasutavad juhid kõige sagedamini, ja selleks on kaalukad põhjused. Ökonoomsus ja hind. Gaasiseadme paigaldamise ja hilisema hoolduse maksumuse suhe on siin kõige soodsam. Lisaks on selle konstruktsiooni usaldusväärsus väga kõrge. See on oluline erinevus varasemate ja hilisemate autogaasiseadmete põlvkondade vahel.
See tüüp GBO (gaasiballoonide süsteem) erineb põhjalikult kõigist eelnevatest. Seda võib nimetada mitte moderniseerimiseks, vaid iseseisvaks süsteemiks. Gaasi kasutatakse selles kohe vedelal kujul, seega ei kulutata selle muutmiseks ressursse. See on põhiline erinevus. Pidevat survet süsteemis tekitatakse kütusepumbaga, mis asub balloonis. GBO eelisteks on kõrge mootori võimsus, väiksem kütusekulu ja võimalus käivituda otse gaasisegu abil, ilma et oleks vaja bensiini. Kuid selle põlvkonna gaasiseadmetel on ka piisavalt puudusi. Esiteks, selle paigalduse ja hoolduse kõrged kulud. Ettevõtet, mis selle seadmega töötab, on raske leida, ja kui konkurents puudub, siis hinnad tõusevad liiga palju.
Selle põlvkonna gaasiseadmed on välja töötatud Euroopas ja praegu kasutatakse neid ainult seal. Peamine erinevus seisneb selles, et süsteem integreeritakse originaalsesse kütusevarustusse, mis tähendab, et gaasi ja bensiini vahelduvat kasutamist on väga lihtne teostada. GBO ise on väiksem ja kergem. Teiste eeliste hulka kuuluvad: 1. Vastavus keskkonnanõuetele. 2. Standardne kütusekulu ja võimsus. Need ei vähene üleminekul gaasisegule. 3. Seadme kasutamise ja hooldamise lihtsus.

Autodantud on ligikaudsed paigaldushinnad

VW TOUAREG
AUDI A6
HONDA CR-V
HONDA CIVIC
Kas te teadsite?

Gaasi põlemisel mootori osade seintele ei teki tahma ega setteid. See tähendab, et mootoriõli ei ummista pikka aega oma määrimisomadusi.